Autós videók - vicces videók
    BELÉPÉS
Azonosító: Jelszó:
REGISZTRÁLOK   |   JELSZAVAM?  
 
Autós Videók
2024 április 15.
Autós videók a világ minden tájáról
  FŐOLDAL  |   TAGOK  |   SAJÁT DOLGAIM  |  AJÁNLOK
  
  VIDEÓK

 
     
Sofőrök

Balesetek

Reklám filmek

Érdekességek

Egyéb jármű

Vicces

Közlekedés

Üldözések

Gyártás

Öreg autók

Játék autók

Rendőrök

Ugratások

Autócsodák

Kiállítások

Trükkök

VS.

Gyorsulás

Versenyzők

Versenyek

Roncsderbik

 
     
  KÉPEK  
   
   

CIMKE FELHŐ az autós videók oldalon

Alkohol Állatok Aranyos Átverés Autóvezetés Baleset Bébi Buli Bulvár Bűnügy Divat Durva Egészség-betegség Életmód Érdekes Erotika Esés Félreértés Gusztustalan Gyerekek Gyerekszáj Hétköznap Híresség Hobbi Humor Idióta Játék Kandi kamera Karambol Karrier Kövérek-soványak Közélet Kultúra Lányok-fiúk Lúzer Megdöbbentő Meglepetés Morbid Munka-munkahely Nők-férfiak Öltözködés Otthon-család Párkapcsolat Paródia Poén Rajongók Reklám-hirdetés Rendőr Részegek Sport Szabadidő Szépség Szerelem Szerencse Szexi Szőke nő Szórakozás Sztárok Tánc Technikai Teherautók Trükk Tudomány Utazás Üzleti Verekedés Verseny Veszélyes Vicces Zene

     Új tartalom feltöltése 2024.02.01-ig szünetel.
SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
  Panaszkezelési Szabályzat

I. Bevezetés

Az Országos Adatbank Kft. (a továbbiakban: Üzemeltető) a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény és minden vonatkozó jogszabály rendelkezéseire figyelemmel, a hozzá beérkező panaszok egységes szabályok szerint történő átlátható, hatékony kezelése és kivizsgálása érdekében a panaszok nyilvántartását, kivizsgálását és kezelését az alábbi szabályzat szerint végzi.

II. Fogalmak

Panasz: az Üzemeltető tevékenységével, szolgáltatásával kapcsolatban felmerülő minden olyan kérelem vagy bejelentés, amelyben a panaszos a tevékenységet, szolgáltatást bármely okból kifogásolja és azzal kapcsolatos egyértelmű igényt fogalmaz meg. Az Üzemelető az olyan panaszokat vizsgálja, amelyek az alábbiak szerint kerültek benyújtásra:

- tartalom feltöltésének visszautasítása miatt tett panasz
- tartalomtörlési kérés visszautasítása miatt tett panasz
- tartalomtörlés esetén annak visszaállítása miatt tett panasz.

Nem minősül panasznak az általános információ, felvilágosítás, tájékoztatás kérése, a véleménynyilvánítás, továbbá a szolgáltatással, termékekkel kapcsolatos javaslatok, illetve az adatmódosítási és egyéb olyan igények, amelyek nem állnak a fent megjelöltekkel kapcsolatban. Nem minősül panasznak a nyilvánvalóan alaptalan, rosszhiszemű bejelentés sem.

Panaszos: bármely személy, aki a jelen szabályzatban megjelölt módok egyikén panaszt terjeszt elő az Üzemeltetővelzemben.

III. Panaszkezelés

Panasz bejelentésének módja
A Felhasználó a tárolt tartlamakkal kapcsolatban panaszt nyújthat be, melyet Üzmeltető megvizsgál és az ügyben dötést hoz.
Amennyiben a bejelentő nem ért egyet a bejelentésében megfogalmazott igényével kapcsolatban meghozott döntéssel, úgy e-mailben kérheti a döntés felülvizsgálatát.


2. A panaszra vonatkozó előírások, szükséges adatok

A panasz elbírálásához szükséges a kifogás és a kifogás alapjául szolgáló események pontos leírása, valamint az igény egyértelmű megjelölése. Amennyiben a panaszos a kifogását dokumentumokkal vagy bármely bizonyítékkal alá tudja támasztani (pl. videó linkje), úgy a dokumentumot vagy egyéb bizonyítékot (vagy annak másolatát) is mellékelni kell a panaszhoz. Amennyiben a panasznak voltak előzményei, úgy az előzményekkel kapcsolatos információkat is szükséges megadni.

A panasz érvényességi kelléke a panaszos természetes személyazonosító adatai (nem természetes személy panaszos esetén székhely és nyilvántartási szám), továbbá a panaszos elérhetősége és hitelesített aláírása. Az írásbeli panasz képviselő vagy meghatalmazott útján történő benyújtása esetén szükséges a képviseleti jogosultság meghatalmazással vagy más módon történő igazolása. Amennyiben a panaszost meghatalmazott képviseli, úgy a panaszon a meghatalmazottként eljáró személy nevét és adatait is fel kell tüntetni, továbbá a panaszhoz mellékelni kell a panaszos és a meghatalmazott aláírásával ellátott – természetes személy esetén legalább két tanú által aláírt, illetve saját kezűleg írt és aláírt, cég esetén cégszerűen aláírt – eredeti meghatalmazást.

3. A Panasz kivizsgálása

Az Üzemeltető a panaszok kivizsgálásáért külön díjat nem számít fel, a panaszokat térítésmentesen kivizsgálja. Az Üzemeltető azonban nem köteles kivizsgálni a nyilvánvalóan alaptalan panaszt, vagy az érdemben már korábban elbírált, ugyanazon panaszos által ismételten benyújtott panaszt.

4. Eljárás panasz esetén

Az előterjesztett Panaszra az Üzemeltető álláspontját és – szükség szerint – érdemi döntését, intézkedését indokolással ellátva a Panasz Panaszos általi előterjesztését követő 90 napon belül elektronikus levél formájában megküldi a Panaszos részére (a Panaszos által megadott értesítési címre).

5. Adatkezelés

Az Üzemeltető a panaszkezelés során különösen az alábbi adatokat kérheti a Panaszostól:

a) vezeték- és keresztneve;

b) regisztrációs adatai;

c) lakcíme, székhelye, levelezési címe;

d) telefonszáma;

e) értesítés módja;

f) panasszal érintett szolgáltatás;

g) panasz leírása, oka;

h) panaszos igénye;

i) a panasz alátámasztásához szükséges dokumentumok másolata;

j) meghatalmazott útján eljáró ügyfél esetében érvényes meghatalmazás;

k) a panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat.

A panaszt benyújtó ügyfél adatait – a jelen Szabályzat 6. pontja szerint a vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően kell kezelni.

6. A Panaszkezelés folyamata

6.1. A panasz benyújtását követően az Üzemeltető elsődlegesen eldönti, hogy a jelen szabályzatban meghatározott fogalom szerint a bejelentés Panasznak minősül-e vagy sem. Amennyiben igen, sor kerül a Panasz regisztrációjára, amely a Panasz nyilvántartásba vételét jelenti.

6.2. A Panasz nyilvántartásba vétele után az Üzemelető kivizsgálja a Panaszt és az alapjául szolgáló körülményeket. A Panasz tisztázása végett a Panaszostól a panasz elbírálásához szükséges egyéb adatokat kérhet.

6.3. Amennyiben valamennyi, a panaszbejelentés szempontjából fontos információ rendelkezésre áll, a vizsgálati szakasz lezárul és sor kerül a döntéshozatalra.

A döntések a következők lehetnek:

1. Panasz elfogadása

2. Panasz részbeni elfogadása

3. Panasz elutasítása

6.4. A döntéshozatalt a panaszeljárás befejezéseként az ügyfélválasz elkészítése és megküldése követi a jogszabály által meghatározott, illetve az Ügyfél által igényelt közlési formában (írásban, faxon, e-mailben, stb.).

7. Tájékoztatás jogorvoslati lehetőségekről

A panasz elutasítása esetén au Üzemeltető írásban tájékoztatja jogorvoslati álláspontjáról az ügyfelet, hogy panaszával – annak jellege szerint – milyen szervhez, hatósághoz vagy bírósághoz fordulhat. Az Ügyfelet ezek a lehetőségek akkor is megilletik, ha a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelenül telt el.

8. Panasznyilvántartás és adatvédelem

8.1. Az Üzemeltető az Ügyfelek panaszairól és azok megoldását szolgáló intézkedésekről nyilvántartást vezet, amely a következő főbb adatokat tartalmazza:

a Panaszos adatait
a panasz leírását, a panasz tárgyát képező esemény vagy tény megjelölését
a panasz benyújtásának időpontját és módját
a panasz orvoslására szolgáló intézkedés leírását, elutasítás esetén annak indokolását
a panaszügy intézéséért, illetve az intézkedés végrehajtásáért felelős személy(ek) megnevezését, valamint az intézkedés teljesítésének és a panasz lezárásának határidejét
a kivizsgálás során beszerzett információkat és esetleges szakvéleményt
a panaszban megjelölt igényről való döntést
a panasz megválaszolásának időpontját és módját
a panaszkezelés elemzéséhez és fejlesztéséhez kapcsolódó egyéb információkat
( pl.: panasz oka, gyakorisága)

8.2. Adatvédelemmel kapcsolatos bővebb információt az Adatvédelmi Tájékoztatójában olvashat.

IV. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

Hatálybalépés

Jelen szabályzat 2024.január 1. napjától érvényes

 


Mind | 0 - 9 | A - Á | B | C-CS | D | E - É | F | G-GY | H | I - Í | J | K | L-LY | M |
N-NY | O-Ó-Ö-Ő | P | Q | R | S-SZ | T-TY | U- Ú-Ü-Ű | V | W | X | Y | Z-ZS| Nincs
kiválasztva:
Nincs

Válasszon videót:  
Veszélyben a kisgyerekes család
nézettség 9650461
Szende

autós videók
Előzés
nézettség 982402
Máté

autós videók
Csendélet hiddal
nézettség 951394
Baba

autós videók
Esőben a sztrádán
nézettség 455571
Szabi

autós videók
Útelágazáshoz értünk
nézettség 1398580
Don

autós videók
Brutális karambolok
nézettség 1727592
Orosz Jenõ

autós videók
Gyorsaság az autópályán
nézettség 1263492
Orosz Jenõ

autós videók
Autós üldözés
nézettség 1921459
Szentesiné Györgyi

autós videók
Nõk vezetnek
nézettség 1306686
Endrõdy

autós videók
Férfi parkol
nézettség 342056
Csókos Manci

autós videók
Helikopter landolás
nézettség 839762
Valaki vagyok

autós videók
Utolsó üres hely
nézettség 349800
Szentesiné Györgyi

autós videók
   
3 Autós videók a világ minden tájáról. Kíváncsi autó csodákra? Autós balesetek videói érdeklik? Autós videók oldalunkon autós ütközések, autós kiállítások, autós ütközések és vicces autós videók egyaránt megtalálhatók. Az autós videók oldal több mint szórakozás. Küldjön be ön is autós videók oldalunkra linkeket!  
 
  Autós videók oldal
Szerződési feltételek | Panaszkezelés | Adatvédelmi tájékoztató | Kapcsolat
Mobil változat